maandag 1 april 2013

Welkom op onze website!

Eindelijk is het zover: de splinternieuwe website van Natuurpunt Heist-op-den-Berg staat online.
Na een aantal weken zweten achter de computer en na het afjakkeren van mijn twee tekst- en fotoleveranciers (bedankt Paul en Stefan!), denk ik dat we fier mogen zijn op het resultaat.

Hopelijk kunnen jullie er ook van genieten. Als jullie ondanks het grondig nakijken van de site, toch nog fouten zouden ontdekken, dan zou ik heel blij zijn als je me die zou willen melden. Mijn mailadres vind je onderaan elke pagina van onze website.

Deze blog zullen we gebruiken voor kleine, korte nieuwtjes, weetjes en mededelingen. Hou hem dus zeker ook in de gaten!

Er rest me nog te zeggen dat een website nooit "af" is natuurlijk. We zullen proberen om de site regelmatig te voorzien van nieuwtjes, verslagen, foto's, natuurnieuws, ...

Het zal dus hopelijk de moeite lonen om regelmatig eens terug te komen voor een nieuw bezoekje.

Veel surfplezier!

 Vuurwerk